סליחה, אתה אוהב שמשווקים לך?
זה כבר עכשיו קורה ... מבצעים, הנחות, הזדמנויות של "פעם בחיים" שלעולם לא יחזרו אחרי הקורונה (בחיים! אנחנו באמת מתכוונים לזה!!!)
ובעיקר הרבה, הרבה שחצנות ותעופה עצמית....
יש כל כך הרבה עסקים שמנסים לשווק את עצמם עם שיטות כמו "המבצע לזמן מוגבל" (וואלה?... אז איך כל חודש אני רואה אותו?)
או שימוש בכל מיני קלישאות ריקות מתוכן (מתי הצהרות כמו "שירותיות ואמינות" באמת קנו אותך?)...
הם חושבים שככה הם יוכלו לשווק את עצמם בצורה אפקטיבית ולהתבלט בין כל הפרסומות שרצות עכשיו ברשת.
אני לא אומר שמסרים שיווקיים מהסוג הזה לא עובדים בכלל.
הם כן עובדים – אבל רק בטווח הקצר.
זה לא באמת מה שמייצר את החיבור עם האנשים לטווח הארוך.
(מה שאומר שאם ככה אתה משווק את עצמך, אתה כנראה תצטרך להריץ את המבצע הארור הזה בכל פעם מחדש כדי לנסות לשכנע אנשים).
זה לא מה שבונה את המותג שלך. זה לא מה שמייצר לך קהל נאמן.
אז אתה בטח חושב - "אוקיי, אז אם אנשים לא אוהבים שמשווקים להם ככה, איך אני אמור לשווק את העסק שלי?"
אנחנו חיים בעידן שבו יש כמיהה חזקה לאותנטיות.
עידן שבו אנשים קונים מאנשים.
רוצה לשווק את עצמך? תבנה יחסים עם הקהל שלך.
תכניס אותם לעולם שלך ושל העסק שלך.
תראה להם שאתה אנושי.
תקלף את השכבות לעומק המותג שלך - כדי להביא את הלקוחות להאמין במה שאתה מייצג.
עבורם, ככה אתה בולט באמת.
👈 קבל תוכנית פעולה מותאמת אישית להצמחת העסק שלך עם וידאו:
https://www.govisual.co.il/action-plan
Comments